4 Little Things

When I saw you at the first night, I got nothing impressive.
When I talked to you for the first chance, we weren’t in a great conversation.
When I met you for the first time, I had no idea you’ll become this important to me.

But I got you better at our second time.
I enjoyed that afternoon. I loved the dusk.
And you said, “There’s a butterfly in there.”

DSC03118o

Thousands miles already there…
I’ve missed you so bad since my hands were hanging without hold your arms or touch your cheeks
I’ve realized I’ll miss you so much because of your unreachable lip the last time you stood in front of me

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Now I am seeing you on my screen
The words that you always say are beautiful
Now I am listening to my phone
Your voice is being echoed in my thought
Now I am wishing to meet you

I am looking for the next time
I’ll love the shooting stars, I’ll love the blinking sea, as same as we saw
…and I’ll say, “a lovely sparkling night”

url00018838photos taken from googleimages

#np I Miss You – Ten 2 Five

Berbisik : “Kita pernah menikmati senja dan malam seperti ini… Kamu ingat? Cantik ‘kan? Tapi gak akan pernah secantik ini kalo gaada kamu bersamaku.

Tiba-tiba dilanda rindu mengharu biru gara-gara denger lagu ini. Kamfreto! Jadilah cek folder foto, chattingan, tulisan. Aaaak, Babang Oyi, kangen banget daku kepada dikau *mewek* Mau telfon, tapi pasti lagi sibuk banget. GMTnya +1 itu bikin hatiku berdarah😦😦

PS: Kupu-kupunya ada di mininotes yang gue bawa kemana-mana. Di satu lembar belakang, dirobek dikit buat jadi pembatas buku yang waktu itu lagi gue baca. Dan di tengah-tengah pembicaraan pertemuan awal kami waktu itu, dia bilang kalo dia liat kupu-kupu. Gue tanya dimana, dia jawabnya, “Di dalam bukumu. Aku mengintip untuk tahu sedikit tentang kamu.” — Sekarang you know me so well ‘kan? Aah, I heart you… #sumpahsayabukansmashblast …

12 thoughts on “4 Little Things

    1. Hiiks…*ngelap airmata*
      Pengennya sih bisa sama-sama +8 aja, kalo mau telfon kan gampang. Lha ini +1, dueerr..!!!
      Saya bangun, dia tidur. Dia bangun, saya tidur😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s